Jumaat

Leaving on a jet plane =)


Hye cik bloggy, lama yew tak mengupdate kamu, malas betul rasanya nak menaip di sini..dengan hati yang tak tenang memikirkan keje yang tah pa pe, haih, mmg blur habis la..n today, mysef ambil EL coz tgk my uncle in Kedah yang kena heart attack, erk..but no medical letter to show to the boss, cam ne eh? mati la..seb baik ada replacement leave, leh la juge guna tuk gantikan EL, AL pun dah abeh dah...ahahha..masih ada 5 hari, blom habis lagi, tp akan di gunakan for my UPCOMING trip, hehe..walaupun hanya ke negara jiran, but, it still memberi kepuasan yang penuh makna coz dapat berjauhan dengan keje. i loikeeeeee~~!

So, the journey will start with a ride from Royal Dutch di bumi Sepang and mendarat d bumi Jakarta, harap2 dapat menghilangkan gundah di hati, beban di jiwa, dan tensen di kepala..sangat berharap dapat kembali ke bumi pj ini dengan satu harapan yang baru..amin =)

Ingt kan 2 hari yang terluang ini ingin di penuhi dengan menghadiri Rantai-Art nyer event, nak sangat dengar Kak Fynn meluahkan melodinya, ingin sangat dengar Wani Ardy berkata2..tp, tgk la keadaan..jika di-izinkan, akan di jejak juge kaki ini ke sana, hihi.. tp sebelum dapat ke sana, mysef harus ke ofis dulu, harus setkan email ke out of office dulu, jika tidak, sure la balik dari block leave nnt kena menjawab ngan bos2 sbb tak reply mail n tak wart keje thru mail tu..mampuz!

okla..setakat ini dahulu la yew..akan di update lagi ceritanya kapan pulang dari bumi indonesia, okie..till then, my mode secara rasminya bertukar ke HIATUS, will be back when i'm back..papai all..muahxx!!`

Tiada ulasan: